• YouTube
  • Facebook
  • Twiter

Newsletter

Zgoda RODO

Premiera 23. edycji kampanii edukacyjnej "Zdrowie kobiety"

2022-09-21

Swoją premierę ma 23. edycja kampanii edukacyjnej „Zdrowie kobiety", która ukazuje się w prenumeracie online Gazety Wyborczej, na stronach Wyborcza.pl, Medonet.pl, za pośrednictwem newsletter’u MedExpress oraz na autorskim portalu kobieta-zdrowie.pl.

Wraz z Partnerami kompleksowo poruszone zostały tematy ważne dla współczesnej kobiety. Projekt ma na celu zwiększenie świadomości nt. odpowiedniej suplementacji, samobadania, oraz regularnych badań profilaktycznych kobiet, które są kluczem do szybkiego wykrycia wielu chorób oraz podjęcia odpowiedniego leczenia. Przedstawiliśmy również schorzenia najczęściej dotykające kobiety, przechodząc przez typowe objawy, diagnostykę, aż po ścieżkę terapeutyczną.

Kampania otrzymała szereg innych matronatów od najważniejszych instytucji w Polsce.

Na okładce znalazła aktorka Paulina Chruściel, która opowiedziała jakie są jej sposoby na zachowanie zdrowego stylu życia, zarówno psychicznego, jaki i fizycznego.

Postawiono na rzetelny przekaz, dlatego treści stanowią wypowiedzi wybitnych ekspertów.

Publikacja została objęta matronatem Federacji Stowarzyszeń Amazonki, Polskiej Koalicji Pacjentów Onkologicznych, Głosu Pacjenta Onkologicznego.

 

Link do kampanii ,,Zdrowie kobiety'' (plik pdf):

http://project.mediaplanet.com/26428.pdf?utm_source=adboard&utm_medium=wyborcza&utm_campaign=zdrowiekobietyQ32022

Zapraszamy do lektury!

 

Źródło:

Mediaplanet

 

 

©2022 Polska Koalicja Pacjentów Onkologicznych

Projekt i wykonanie: Net Partners